אין תוצאות.
לדף הבא
לדף הקודם
נמצאו 0 עסקים
לדף הבא
לדף הקודם
נמצאו 0 עסקים

למה צריך למלא גז במזגן?

כאשר אין מספיק גז במזגן המזגן פשוט לא יעבוד, ואתם תרגישו שהוא לא פולט אוויר חם או קר, אך עדיין דולק ומבזבז חשמל. הגז במזגן בעצם מאפשר למזגן לעבוד בצורה תקינה ולקרר או לחמם ברמת הביצועים הכי המקסימלית אליה הוא מותאם.

כל כמה זמן למלא את הגז במזגנים?

התשובה תלויה בסיבה לדליפת הגז:

אם מערכת הגז של המזגן שלכם הינה אטומה לגמרי, אין סיבה שתהיה דליפת גז ולכן לא תצטרכו לבצע מילוי של גז מזגנים.

כאשר מדובר במערכת גז שאינה אטומה לגמרי מילוי גז במזגנים ייעשה בתדירות של כל שנתיים - שלוש בשל דליפת הגז שמתרחשת באיטיות לאורך זמן.

אם ישנה תקלה בצנרת הגז של המזגן, ומתרחשת דליפה קבועה של גז בעקבות סדק בצינור הגז, זה לא יעזור אם תמלאו את הגז כי הוא ימשיך לדלוף באופן קבוע. לכן, לפני מילוי גז מזגנים יש לוודא את הסיבה למילוי הגז. אם הסיבה היא תקלה בצינור הגז, יש לתקן את התקלה ולהחליף את צינור הגז ורק לאחר מכן למלא את הצנרת בגז מזגנים חדש.


מהי מורכבות מילוי גז למזגן?

פעולת מילוי גז מזגנים היא פעולה פשוטה עבור טכנאי מזגנים ומתבצעת באופן די מהיר. מצאו באתר מידעפון טכנאי מזגנים מקצועי וצרו איתו קשר להצעת מחיר ומשתלמת ומילוי גז מהיר ומיידי.

טכנאי מזגנים בקריית שמונה מעניקים שירותי מילוי גז בכל הגליל העליון. טכנאי מזגנים מקצועי מתמחה במילוי גז בכל סוגי המזגנים, מזגנים ביתיים, תעשיתיים ובדגמים השונים.


בין אם אתם זקוקים למילוי גז במזגן מיני מרכזי או מילוי גז במזגן עילי, צרו קשר עם טכנאי מזגנים מורשה שיגיע עד אליכם, יבדוק את הסיבה למילוי גז ויבצע את הפעולה המתאימה בהתאם.

אם נדרשת החלפה של צינור הגז בעקבות תקלה או סדק בצנרת הגז במזגן, שימו לב לבחור בטכנאי מזגנים המשתמש בחלקי חילוף מקוריים עבור דגם המזגן שלכם.